Πώς να θωρακίσετε το ανοσοποιητικό σας για τη γρίπη

Με τη γρίπη να είναι σε πλήρη εξέλιξη θα πρέπει εκτός από τους κανόνες πρόληψης, να εφαρμόζουμε και διατροφή-ασπίδα για το ανοσοποιητικό.

Οι ειδικοί μας συστήνουν να περιλαμβάνουμε στο καθημερινό μας μενού απαραιτήτως βιταμίνη C που την βρίσκουμε μεταξύ άλλων σε ακτινίδια, μπρόκολα, πορτοκάλια, μανταρίνια, πιπεριές, σπανάκι, λεμόνια.

Επίσης ο ψευδάργυρος κρίνεται απαραίτητος για την ενίσχυση του οργανισμού και τον βρίσκουμε σε θαλασσινά, ψάρια, συκώτι, πουλερικά, αυγά.

Η βιταμίνη Ε από την άλλη προφυλάσσει τον οργανισμό από λοιμώξεις και τη βρίσκουμε στο ελαιόλαδο, και σε ξηρούς καρπούς.

Πηγή: ΑΜΠΕ

Share this article

About author

FreshPress

Email This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…