Print this page
4 μικρές αλλαγές που θα βελτιώσουν όσο δε φαντάζεσαι την υγεία σου

Είναι παράγοντες ευεξίας που όλες μπορούμε να προσθέσουμε στην καθημερινότητά μας. Δε χρειάζεται να είσαι fitness freak ή σκληρή οπαδός της υγιεινής διατροφής για να έχεις «δικαίωμα» στη μακροζωία. Συχνά το μέτρο αποδεικνύεται πολύ πιο ισχυρό και αποτελεσματικό.

Προσθέτοντας μικρές, καθημερινές ωφέλιμες συνήθειες στη ζωή σου, βελτιώνεις την υγεία σου βραχυπρόθεσμα κι από ‘κει, μακροπρόθεσμα.

Ακόμα περισσότερη πρωτεΐνη στη διατροφή σου
Σχετική επιστημονική έρευνα συνιστά πως οι ενήλικες κάτω των 65 ετών πρέπει να καταναλώνουν καθημερινά 0,8 γραμμάρια πρωτεΐνης ανά κιλό βάρους και 1- 1,2 γραμ. μετά την ηλικία αυτή. Τυρί, γιαούρτι, αυγά, βρώμη, ψάρι, κοτόπουλο και tofu είναι μερικές από τις καλύτερες πηγές, τις οποίες μπορείς να καταναλώσεις όχι μόνο σε κυρίως γεύματα, αλλά και ως σνακ προκειμένου ν’ αποφύγεις λιπαρά και επεξεργασμένους υδατάνθρακες.

Δώσε χρόνο στην αναπνοή σου
Για να είσαι υγιής, δεν αρκεί να μοιράσεις τη ζωή σου ανάμεσα στη δωστή διατροφή και την άσκηση, Πρέπει εξίσου να χαλαρώνεις, να ηρεμείς ώστε να διατηρείς το στρες σε μη τοξικά επίπεδα. Το άγχος επιδρά σε πολλαπλές λειτουργίες του οργανισμού- από το ανοσοποιητικό και το πεπτικό, μέχρι την ποιότητα του ύπνου και φυσικά τη ψυχολογία σου. Κάνε πράγματα λοιπόν που σε αποφορτίζουν, ό,τι κι αν σου ταιριάζει. Ένα ζεστό μπάνιο το βράδυ, διαλογισμό, μια τακτική βόλτα στη φύση και το πιο απλό αλλά βασικό: παίρνε βαθιές αναπνοές. Μια απλή άσκηση είναι 5 βαθιές εισπνοές μέσα σε 30 δευτερόλεπτα. Κλείσε τα μάτια, ανάπνευσε χωρίς να βιάζεσαι και προσπάθησε να σκέφτεσαι καλά πράγματα ή και τίποτα.

Κάνε 10 λεπτά stretching κάθε πρωί
Ακόμα κι αν δεν προλαβαίνεις να γυμναστείς, τα τεντώματά σου πρέπει να τα κάνεις. Ακόμα και κάτι πολύ βασικό, όπως το stretching, μπορεί να αβαντάρει συνολικά την υγεία σου, γιατί πρώτα απ’ όλα σε ενεργοποιεί, θέτει το σώμα σε δραστηριότητα και δα προληπτικά στον πόνο. Δέκα λεπτά κάθε πρωί, ενώ περιμένεις τον καφέ σου να γίνει είναι ιδανικός χρόνος. Κάνε διατάσεις στα χέρια, τα πόδια, την πλάτη, τον αυχένα και νιώσε να «ξεμπλοκάρει» το σώμα σου.

Βγες έξω, στον καθαρό αέρα
Από το σπίτι στη δουλειά και πάλι πίσω; άντε με ενδιάμεσες στάσεις στο σούπερ μάρκετ και σε αντίστοιχους κλειστούς χώρους; κάτι λείπει κι αυτό είναι η βόλτα εξω από τους 4 τοίχους. Το κρύο και η παγωνιά πέρασαν, δικαιολογία πια δεν υπάρχει για να βάλεις ένα μπουφανάκι και να βγεις έξω, να πάρεις ανάσες στο καθαρό αέρα, να δει το μάτι σου λίγο χρώμα, να περπατήσεις, έστω και 10 λεπτά. Η υγεία έρχεται και μέσα από την αναζωογόνηση.

ΠΗΓΗ

Share this article

About author

FreshPress

Email This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…